Deportatie en mishandelingen omdat ik wil dat verkrachter en criminelen strafrechtelijk worden vervolgd

fotofotoaangiftes compleet 2013-2

2 gedachtes over “Deportatie en mishandelingen omdat ik wil dat verkrachter en criminelen strafrechtelijk worden vervolgd

  1. Door politiegeweld in 2006 arbeidsongeschikt en in 2008 dakloos geworden na 34 jaar werken.
    Zat/zit rustig voor politiebureau te wachten op behandeling van strafrechtelijk vervolging van de door mij en advocate gedane aangiftes van strafbare feiten.
    Rechtbank heeft nooit hinderlijk gedrag of persoonlijkheidsstoornis vastgesteld.
    Op 29/30 mei 2010 heb ik geen ruiten vernield.
    Op 15 september 2010 heb ik niemand mishandeld en ben daar ook niet voor aangehouden.
    Beledigend tegenover politiemedewerkers, ” de waarheid kan nooit belediging os smaad zijn!
    Als ik s,morgens van straat wordt geplukt en wordt rondgereden in politiebus en ik moet plassen en er wordt niet gestopt moet ik wel in de bus plassen.
    Dakloos maken is niet strafbaar dakloos zijn is wel strafbaar?
    Zienswijze toezichthouder = rechercheur Ronald vd Linde die in 2008 aan rechter Ayal heeft belooft dat mijn aangiftes in behandeling zouden worden genomen, maar dat is nooit gebeurd.
    iK heb gezegd zolang mijn aangiftes van strafbare feiten niet in behandeling worden genomen en er ten onrechte beslag ligt op mijn inkomen waardoor ik mij geen dak boven mijn hoofd kan permitteren blijf ik voor de deur van het politiebureau wachten op recht. Ik heb recht om te protesteren.
    Ik ben geboren en getogen in Hoofddorp en ben ook in Hoofddorp slachtoffer geweest van verkrachting,mishandelingen,diefstal etc en moet daar dus zijn.
    Ook heb niet ik mij uitgeschreven maar Theo Weterings heeft mij uitgeschreven.
    Ik heb vanaf 4 oktober 2008 t/m Nov 2009 voor politie bureau Hoofddorp gewoond en dat is dus mijn verblijfplaats Hoofdweg 800 A 2132 MB Hoofddorp zie google maps. als bewijs.
    Mij een verbod opleggen als ik daar wacht op behandeling van gedane aangiftes is een belemmering van de rechtsgang.
    Drs M.J. Bezuijen is nu burgemeester van Rijswijk . Zijn schrijven is dus ook valsheid in geschrifte.
    IK wens de burgers van Rijswijk succes met hun nieuwe corrupte/criminele burgemeester.

Geef een reactie

