Verkrachter wil schade vergoeding. O.V.J. rechter M daalmeijer

Scan 6 kopie

 

 

 

 

2 gedachtes over “Verkrachter wil schade vergoeding. O.V.J. rechter M daalmeijer

  1. Nooit zal ik verkrachter betalen, en te bizar voor woorden dat ik als slachtoffer weer onschuldig in detentie moet.
    Maar ik geef mijn strijd voor recht niet op.
    Politie Kennemerland maakt op grove wijze misbruik van het strafrecht , alleen vergelijkbaar met methodes van Nazi’s I tijdens 40/45
    We kunnen dus niet meer om de waarheid heen Politie Nederland zijn Nazi’s II
    Als deze site wordt gesloten door politie/OM gaat een andere site online.
    Ik ben als burger verplicht aangifte te doen van strafbare feiten waar ik getuige/slachtoffer van ben en zal dat dus ook blijven doen omdat er niet meer slachtoffers mogen vallen.

  2. Aangifte tegen deze Mark Marchand worden dus al sinds 2003 niet in behandeling genomen. Deze Mark Marchand is ook schuldig aan o.a. zware mishandelingen en gijzelingen want door zijn valse aangifte heb ik o.a. 1 x 68 dagen en 1 x 9 dagen onterecht in detentie gezeten in beperking en naakt in isoleercellen. Later ook nog een keer 2 x 7dagen,1x 4 maanden,1 x 6 weken,1 x 2 weken,1x 3 dagen en nog een x 7 dagen onterecht in detentie op valse aangiftes van van collega politieagenten. En daarbovenop ook ook voor duizenden euro’s beslag op mijn WAO wat ik sinds 2006 ontvang na 34 jaar werken. in 2006 na 34 jaar werken 100% arbeidsongeschikt door politiegeweld, bedrijf kwijt en per 2008 zelfs dakloos geraakt en door beslag van politie/OM ook onvoldoende inkomsten om mij een dak boven mijn hoofd te kunnen permitteren

Geef een reactie

