Brigitte Hofstede Graan Voor Visch Hoofddorp heeft die spullen die ze van mij heeft gestolen te koop aangeboden:

Betreft: 2 zogenaamde leger slaapzakken 1959 productie datum (zeldzaam),dekzeil wit,zomerslaapzak,Olympus digitale camera,zilverfolie deken,fleece jas wit bordeaux,bruine zogenaamde legerbroek,thermo kleding groen, groen luchtmatras,5 t-shirts 1 met opdruk smirnoff smurf,blauwe regenbroek, 2 oosterse s-hirts halflang lichtblauw en zwart,agenda,dossiermap,toilettas met inhoud,pennen,aanstekers,persoonlijk aantekeningen,sigaretten,shag,2 leesbrillen,zwarte satijnen sloop,kleine zwarte etui met kaartjes nagelschaartje/knipper,zilver o5l thermofles,crèmes,shampoo en andere verzorgingsprodukten,papierenzakdoekjes,sjaal zie foto, blauwe enkel en knie bandages,pijnstillers,2xzwarte adidas half lange.korte trainingsbroek, korte bruine broek met zijzakken,white-liner parfum,zogenaamd ijzeren kruis 1939,all star cap,kopie ID kaart, verlopen paspoort,later hele lijst zie marktplaats. Deze junk/psychiatrisch patiënt heeft heel hard geld nodig…..Te misselijk voor woorden dat ze mij heeft bestolen van geld en deze goederen en valse aangifte heeft gedaan” ik die haar jaren steunde ondanks dat ik amper geld had om zelf in leven te blijven”

edoris en deze jas,broek en sjaal!

Gepke004 Hier rechts op foto fleece jas,wit dekzeil,zomerslaapzak.

01-08-13_1506

5 gedachtes over “Brigitte Hofstede Graan Voor Visch Hoofddorp heeft die spullen die ze van mij heeft gestolen te koop aangeboden:

  1. Ik leerde deze Brigitte Hofstede in de zomer van 2009 (kennen) bij het benzine station waar ik van de toenmalige manager gebruik mocht maken van het toilet en de krantenvan de dag terug mocht lezen.Ik had medelij met deze vrouw die mij vertelde dat haar kinderen door politie en BJZNH bij haar ex een vermeende mishandelaar en verkrachter waren onder gebracht. Zij zelf stond onder bewind bij schuldhulpverlening omdat ze zoveel aan haar kinderen had gegeven. In de zomer van 2011 ontmoette ik haar weer en gaf haar geld voor softdrugs dat ze bij mij bedelde.Nov 2011 kwam ik weer met haar in contact en haar situatie was nog erger geworden,werkloos en afhankelijk van de voedselbank. Toen ik zei met kerst een huisje op Ameland te kunnen huren wilde ze mee ik zei oke ik betaal het huisje en je zorgt zelf voor de rest. Zij haar twee dochter en nog drie anderen gingen ook mee en ik schoot ook de boodschappen nog voor. Toen we op Ameland arriveerde kwam de schok de balen weet kwamen op tafel en ik kreeg de meest verschrikkelijke verhalen van haar dochters over hun moeder te horen ( o.a dat de kinderen niet waren weggehaald maar dat zij ze bij haar ex op de stoep had gezet) en ook dat niemand geld bij zich had alles was opgegaan aan drank en weet voor hun eigen gebruik. Ik was blij dat de vier dagen om waren en stapte op de boot en toen belde Hofstede 112 dat ik € 350 van haar zou hebben gestolen en werd aangehouden. Ten behoeve van de boodschappen had ik de inhoud van mijn rugzak bij haar in de woning achter gelaten en die goederen wil zij niet terug geven ondanks dat ze weet dat ik die nodig heb om op straat te kunnen overleven. toen ik smste om mijn zo’n 500 euro die ze van mij had geleend niet wat ik al had gegeven geld en spullen kreeg ik de meest ranzige smsjes terug.

  2. Ook bizar: voedselbank.scooter,(soft) drugs,recent dec 2012 had Hofstede nog laptop en flatscreen tv gekocht, ze was dus blut en wilde de tekortkomingen in haar uitgave middels valse aangifte op mij afschuiven als het dat ik haar bestolen zou hebben. Zie voor me hoe ze huilt bij haar psyche-hater 🙂

  3. Enkele sms’jes die ik van haar kreeg: 28-12-20012 01.25.20 uur ; Stuur je me rekeningnummer en ik maak het geld naar je over…En toen kreeg ze weer storing in haar hoofd* Ik walg van Nazi’s zoals jij… pas op in Haarlem,ik maak mijn handen niet aan jou vuil maar een gevaarlijke gozer zoekt je.
    *Ik heb aangifte gedaan van stalking je hoort van mijn advocaat.
    * Neuk je Nazi vader je krijgt geen cent of spullen terug. Ga maar neuken voor je geld.
    * Je jatte €350,- uit mijn portemonnee.
    *

  4. Ondertussen heb ik aangifte gedaan , totaal liggen er op politiebureau Hoofddorp nu 396 aangiftes van strafbare feiten. Waar je als burger verplicht bent aangifte van te doen als je kennis hebt van strafbare feiten.

Geef een reactie

