5 maart 2013 politiebureau Hoofddorp

aangiftes compleet 2013-2

Afb0126Nogmaals kopie alle 396 aangiftes geven, plus ook hier weer aangifte gedaan tegen Brigitte Hofstede voor :diefstal,laster,smaad en bedreiging tegen het leven. En mogelijk meteen weer in detentie op valsen aangiftes.
Maar weer een winter overleeft 4 sept 2008 -05 maart 2013 en nog steeds dakloos en niets gedaan met aangiftes.
In 2009 door Burgrverader Theo Weterings uitgeschreven als Nederlands ingezetene, sta sinds 2009 in basis administratie vermeld als vermist/verblijvende in het buitenland ondanks dat bekend is waar ik van dag tot dag in Nl op welk bankje of stoep ik slaap/woon.
Na 34 jaar werken arbeidsongeschikt door politiegeweld/pensioen gat door uitschrijving, sinds 2008 beslag Op wao uitkering door politie/OM onbekend waarvoor,door politie bestolen van:Auto,rijbewijs,kentekenbewijs,autosleutels,fiets,7 slaapzakken,10 dekzeilen,5 paraplus,4 dekens,camera’s,telefoons,kleding en alles waarmee op straat moet zien te overleven. En nu gaan ze mij dus creatief bekeuren waarvoor ik steeds in detentie ga maar mag zelf niet weten welke delicten ik heb gepleegd/waar/hoe/wie/wat.
Maar ik geef mijn recht op recht niet op!!!!!!!! En vele schapen beginnen ook wakker te worden.
In 2011 heeft politie ook tegen GGD arts gelogen die om mijn door politie gestolen fiets vroeg. prully BOA zie foto wist mij ook te vertellen dat al mijn door politie gestolen goederen zijn weggegooid.

Afb0553Afb0551

Boete vodjes uitgeschreven door Danny Rodermond, Kenteken auto ontbreekt! beschrijving delicten ontbreken. ook bij detentie kon men mij niet vertellen waarvoor in in detentie was

DEZE Operationeel Expert,inspecteur en leidinggevende D.G. Rodermond ( zie Linkedin) Riep schreeuwde in het cellencomplex tegen mij: WIJ hebben in WOII 1 Jood te weinig vermoord, te weten jouw vader. Dan hadden WIJ nu ook geen last van jou gehad.

D.G. Rodermond

D.G. Rodermond

Afb0699

372009_100002416582164_2055361259_n
Al deze spullen die in beslag zijn genomen zijn dus weggegooid vertelde prully bOA mij, ook mijn fiets en 2x nieuwe slaapzakken in,rijbewijs.kentekenbewijs,auto 2011

7 gedachtes over “5 maart 2013 politiebureau Hoofddorp

  1. 6 maart 2013 aangehouden voor politiebureau, zou om delict gaan wat ik op 17 nov 2011 zou hebben gepleegd. Maar weer niet hoe en wat. De zogenaamde creatieve nazi II politie methodes om hun macht te doen gelden. Zij die de wetten behoren te handhaven hebben zichzelf sinds 1940 boven die wetten geplaatst. Maar wat hebben deze nazi’s II een angst dat ze dit doen. Dinsdag a.s lig ik weer voor nazi’s kot Hoofddorp en de nieuwe valse aangiftes liggen alweer voor mij klaar melde prully BOA mij hedenmiddag toen ik weer vrij was.
    Later meer over verblijf in isoleercellen van vrouwengevangenis Nieuwersluis.

  2. Prully/waggel/waggel Boa bekende dat ze mijn fiets hadden,en dit ondanks dat ze in 2010 tegen GGD arts hadden gezegd mijn fiets niet te hebben. ( door politie geweld kapot geschopte knieschijf en daarom verzocht arts om teruggave van mijn fiets. ) Het net rondom nazi II politie NL gaat sluiten.Er is mij ook niet verboden voor het politiebureau plaatst te nemen om te achten op behandeling van de door mij en advocaten gedane aangiftes, sterker er stond gisteren een peloton achter balie die mij lachend meedeelde dat ik in de lente bij mooi weer beter kon plaatsnemen.

  3. Hoe kan ik aan duizenden euro’s boetes krijgen over auto waarvan ik in 2008 al aangifte heb gedaan van diefstal. Wat is de rol van O.v.J.’s Judith Hendriks en Sacha Schneiders Spoor in deze zaken. Dit zijn Nazi II streken om mij te breken door mij ondanks dat ik sinds 2009 ben uitgeschreven uit de Nederlandse basisadministratie als zijnde vermist/verblijvende in het buitenland toch steeds aan te houden en onder beperkingen naakt in isoleercellen van de Nederlandse gevangenissen te zetten. Elk voordeel heeft zijn nadeel ik heb waterdichte alibi’s dat ik in Nederland verblijf! Zodat dat ik bij mijn latere claim compensatie kan eisen voor pensioengat,gederfde inkomsten,zwaar letsel opgelopen tijdens detentie. Met art.6:166 BW achter mij: Indien een onrechtmatige daad is gepleegd door een groep personen( politie,burgemeesters,O.v.J.’s,rechters) is eenieder van deze groep,mits deze de andere niet heeft weerhouden hoofdelijk aansprakelijk voor de schade. Ik blijf gaan voor waarheidsvinding en zal ook ter sprake blijven brengen dat het doen van valse aangiftes een strafbaar feit is( Lieta de Bruin-O.v.J’s-politie-notaris kantoor Sterel.cs-Brigitte Hofstede.

  4. politie bericht 14 september 2010: Gepke de leef voldeed niet aan bevel of vordering bij de deur van Lieta de Bruin niets over mishandeling. enkel na verhoor heen gestuurd 2011 hebben ze daar dus een creatieve mishandeling van gemaakt die dus nooit (nog Niet) gepleegd is ondanks dat ik daar wel voor in detentie ben geweest, ben benieuwd wat er in het vonnis staat juli 2013 heb ik de toezegging gekregen dat ik het eindelijk ga ontvangen maar zal die ook weer in elkaar gezet( vervalst worden zoals op 18 april 2013 gebeurde toen ze tijdens detentie het origineel van 6 weken detentie uit mijn persoonlijke spullen hebben gehaald in Hoofddorp.
    Wordt vervolgd en wordt steeds crimineler ze kunnen zich er niet meer uit kletsen de bewijzen zijn in mijn bezit.
    Dit gaat een hoge schadeclaim worden voor alle betrokkenen die ik op persoonlijk titels zal aanspreken middels art 166.

    • Enkel kort schaduw dossier gekregen waarin duidelijk weer valsheid in geschrifte Ik heb alle chronologisch bijgehouden en dat komt niet overeen met schaduw dossier opgesteld door politie. veroordeeld zonder dat het wettig en overtuigend is bewezen (bewezen kan worden)

Geef een reactie

