Verslag dagvaarding foto zitting 10 nov 2011 detentie 4 maanden.

In detentie kreeg ik te horen dat ik vast zat voor:
Zware mishandeling-mij onbekend wie!
Belediging burger-mij onbekend wie!
Vernieling-mij onbekend wat!
Belediging politieambtenaar-waarheid moet gezegd mogen worden!
Niet voldoen aan bevel of vordering, ha daarna leggen ze mij zelfs neer op bankje na ongeval met de woorden hier mag jij slapen!

4 gedachtes over “Verslag dagvaarding foto zitting 10 nov 2011 detentie 4 maanden.

  1. In de media werd in nov 2011 geschreven over 7 aangiftes waarvan 1 niet concreet bewezen . Tijdens detentie nog maar 5. let wel: sprak de bewaker jij bent veroordeeld voor zware mishandeling daarom dwang DNA afname, haha achter politiebureau Hoofddorp ligt het vol met mijn DNA i.v.m. dat ik sinds april 2008 verbod heb op gebruik van politie toiletten. Hehe lekker makkelijk om iemand zo te veroordelen voor naast de pot te piesen!

  2. De aangiftes van mei 2009 zijn geheel verdwenen, maar nieuw toegevoegd de overtredingen van het gebiedsverbod sinds september 2009 door burgemeester Theo Weterings die instelde toen zijn RM aanvraag was afgewezen maakte hij verbod onder het mom dat ik mensen voor het bureau zou hebben aangevallen en beledigd. De aangiftes daarover ontbreken omdat Weterings dat ook uit zijn duim heeft gezogen. Later meer het Vonnis van 02 februari 2012 gaat de geschiedenis in als………..

  3. De politieagenten en burgemeesters hebben mij beledigd via valse verhalen in de media en in het cellencomplex. Toen ik daar zonder toeschouwende burgers op reageerde met nazi’s omdat dat hun gedrag vergelijkbaar is met zoals politie Nederland ook handelde tijdens 40/45 .
    Het vergelijken met de nazi’s I 40/45 is dus de belediging.
    Het woord de leugens van politie worden door rechter wel gelooft en ik de burger wordt niet gelooft.

  4. Als mishandeling betreft dat ik Lieta de Bruin van mij afduwde toen ze mij aanviel had de rechter moeten oordelen dat het feit niet ernstig genoeg was geweest om als mishandeling te worden aangemerkt. Nogmaals ik duwde haar aanval af er was geen letsel maar politie is creatief geweest en heeft er mishandeling van gemaakt. yep nazi praktijken door politie regio Kennemerland die zelf schuldig zijn aan : moord,verkrachting,poging tot moord,fraude,oplichting,verduistering,diefstal etc (mensen) die zich daar schuldig aanmaken zijn enkel te vergelijken met nazi’s 1.

Geef een reactie

