Aangiftes/zitting mei 2009 hoofdzakelijk aangiftes door politie medewerkers vonnis 02 februari 2012.

Hier binnenkort verslag van de door politie aangiftes en wat daar in 2012 van over was. En hoe ik voor 1 aangifte (O.Steijnis) al twee x in detentie heb gezeten en toen  na detentie dus weer geschrapt door OM zelf. En in februari 2012 weer bijgevoegd door Sacha Spoor. Beslag legging door twee deurwaarders kantoren Best/West op WAO ( oorzaak arbeidsongeschiktheid na 34 jr werken politie geweld )in opdracht van CJIB en O.v.J  Judith Hedriks Haarlem maar bizar zijn nooit bij rechtszaken genoemd en hebben de deurwaarders  Best/West op mijn verzoek nooit reden gegeven waarom beslag.Boetes voor dakloos zijn in 2010 door Rino Verpalen verlaagd naar € 10 mijn verzoek naar €50 omdat ik zo HB zou kunnen indienen!

Heel bizar sinds december geen beslag meer op WAO en email ontvangen van deurwaarder dat  er door O.v.J.( bizar vonnis rechter onbekend) Haarlem  voor €200,- teveel was beslag gelegd en of ik rek nummer wou door mailen voor terug storting

Mark Marchand  uit Hoofddorp eist € 200 schadevergoeding  omdat hij mij verkrachter art 241 bruut het lichaam binnendringen toen zijn coleega mij vasthielden.

later meer.

6 gedachtes over “Aangiftes/zitting mei 2009 hoofdzakelijk aangiftes door politie medewerkers vonnis 02 februari 2012.

  1. Voor de goede orde: politie medewerkers die mij hebben verkracht,gemarteld,uitgescholden,bestolen dakloos hebben gemaakt,geen eten en drinken hebben gegeven tijdens detentie,naakt met zak over hoofd en handboeien op de rug hebben rondgereden in politiebusje etc mag ik er niet op wijzen dat ze nazi I gedrag vertonen en ik noem hun dus nazi’s II en ja hoor die aangiftes worden wel voor rechter gebracht en rechter veroordeeld mij en zegt dat wat de aanleiding was waarom ik politie Nazi’s II NOEM niet relevant is.
    Onder op de voorpagina een begin van de namen van deze Nazi’s II.
    Later meer.

  2. En heel bizar…ik heb in 2003 aangifte gedaan tegen politieagent Mark Marchand maar die is toen is opgelegd in de politie administratie i.v.m onvoldoende aanknopingspunten, komt neer op geen onderzoek gedaan want dan zou het uitgekomen zijn. Meest logisch zou zijn geweest dat Mark Marchand aangifte tegen mij zou hebben gedaan betreft het doen van valse aangifte, nee niet gedaan weer i.v.m. onderzoek.
    In 2006 deed hij aangifte van smaad tegen mij en bizar nu wel voldoende aanknopingspunten om aangifte voor rechter te brengen.
    Haha en rechter P.C. Kortenhorst zegt dat, dat ik eerst was met aangifte tegen Marchand niet relevant is omdat het gaat om aangifte van Mark Marchand tegen mij. Jaja ook door O.v.J Sacha Spoor in behandeling genomen, en de mijn aangiftes niet!

  3. Bericht voor : Lieta de Bruin,Mark Marchand Johan Dubbeldom,Ton Fokker,O.Steijnis,Danny Rodermond,Brigitte Hofstede, wordt aangevuld.

    hij.zij die aangifte of klacht doet dat een strafbaar feit is gepleegd, wetende dat het niet gepleegd is,wordt gestraft met een gevangenis straf van ten hoogste 1 jaar of geldboete van de derde categorie

    • vervolg:Cees de Bruin, M.M.M. Tuk- Koek Schoonoord Voorhout,J.J.M. Maes, R.A.J.Oudhuis,K.P. Langedoen,Sacha Scneiders Spoor,Lenie Straub, J.E.Hartjes,Vis, Brouwer,C.A. koert,J.C.M. Brink, later nog meer namen!

  4. De meeste 85% van de aangiftes die er in mei 2009 waren zijn ingetrokken en in 2012 zijn daar de aangiftes bij gekomen van het overtreden van het door burgemeester Weterings ingestelde gebiedsverbod na 4 sept 2009 toen de RM aanvraag werd afgewezen en ik toen opeens mensen bij mijn tentje zou bedreigen,bizar maar daar zijn geen aangiftes van!

Geef een reactie

