Politie wil niets doen met de reeds gedane aangiftes. Moet/mag ik nu het recht in eigen hand gaan nemen ..nu zij die de wetten behoren te handhaven zichzelf boven die wetten hebben geplaatst!

reeds schriftelijk gedane aangiftes tm 11 april 2012 kopie 3-7

3 gedachtes over “Politie wil niets doen met de reeds gedane aangiftes. Moet/mag ik nu het recht in eigen hand gaan nemen ..nu zij die de wetten behoren te handhaven zichzelf boven die wetten hebben geplaatst!

  1. Mr. van de Meer Grijmans advocaten zegt dat hij 28 december 2012door politie Friesland is toegevoegd zonder dat ik in verzekerde bewaring was gesteld,bizar uren daarvoor voor geleid aan O.v.J die mij wel in verzekerde bewaring had gesteld. politie en advocatuur Friesland paranormaal omdat ze zonder aangifte aanhouden en advocaat toevoegen ????????????

    • Auto die volgens politie in Haarlem is gesignaleerd stond in Nieuw Vennep drie keer verplaatst zonder mijn medeweten laatste keer gesleept van nNeuw vennep naar Lisse dus nooit bewijsbaar in Haarlem geweest en toestemming dus was gestolen volgens de wet. Boete uitgeschreven handmatig door Danny Rodermond de bekende nazismurf! Ha google maps.

  2. Van 29 november 2011 t/m 11 april 2012 vastgezeten, maar rechtbank en advocaat willen mij geen vonnis daarover gegeven. Haha veroordeeld,gedetineerd maar niet mogen weten welke strafbare feiten in zou hebben gepleegd.
    Nazi II politiestaat Nederland.

Geef een reactie

