TERUGKEER ONGEWENST ROEPT BURGEMEESTER THEO WETERINGS VAN DE HAARLEMMERMEER IN SEPTEMBER 2009 TOEN HIJ MIJ NIET IN DE PSYCHIATRIE KREEG VOOR ECT MISHANDELINGEN,EN MIJ TOEN DIRECT DOOR DE POLITIE BUITEN DE GEMEENTE GRENZEN DEPORTEERDE EN UIT HET NEDERLANDSE BEVOLKINGSREGISTER SCHREEF MET DE VERMELDING:VERMIST VERBLIJVENDE IN HET BUITENLAND

Afb0576      Afb0522Afb0575372009_100002416582164_2055361259_n                                                              Burgerverader Theo weterings                                          630621499_5_sdCY 16 okt

Een gedachte over “TERUGKEER ONGEWENST ROEPT BURGEMEESTER THEO WETERINGS VAN DE HAARLEMMERMEER IN SEPTEMBER 2009 TOEN HIJ MIJ NIET IN DE PSYCHIATRIE KREEG VOOR ECT MISHANDELINGEN,EN MIJ TOEN DIRECT DOOR DE POLITIE BUITEN DE GEMEENTE GRENZEN DEPORTEERDE EN UIT HET NEDERLANDSE BEVOLKINGSREGISTER SCHREEF MET DE VERMELDING:VERMIST VERBLIJVENDE IN HET BUITENLAND

  1. De spullen die ik hier op de foto van 2009 nog had zijn een paar dagen door de politie in beslag genomen en moest ik zonder bescherming op straat slapen. Zelfs de oude kranten onder mijn kleding om warm te blijven werden in beslag genomen door politie agent /Nazi Smurf Danny Rodermond, ik kreeg daar netjes schrijven van waarvan Haarlemsdagblad ook kopieën heeft ontvangen maar niet durfde te publiceren omdat politie in eerste instantie had gelogen dat ik de spullen vrijwillig zou hebben afgestaan wat dus een leugen was. Maar dat is de huidige media die controleert de rechtsstaat/democratie niet maar is in dienst van corrupt Nederlands bestuur. Anno 2013 mag de media ook niet meer over mij schrijven op bevel van politie zijn ook kranten artikelen en documenten offline gehaald. politie/OM proberen alles over mij te wissen maar dat gaat ze niet lukken. zelfs de door hun vervalste PV’s gaat hun opbreken omdat ik de originelen heb veilig gesteld.
    Binnenkort krijg ik ook een verbod in heel Haarlem omdat verkrachter Mark Marchand zegt niet zijn politie werk te kunnen doen als ik daar verblijf Citaat: als ik een melding krijg van verwarde vrouw kan ik daar als politieagent niet op af omdat het om Gepke de Leef kan gaan en die confrontatie durf ik niet aan.

Geef een reactie

